Germania: il baby pilota colpisce ancora. Dopo essere stato beccato a 140 in autostrada ieri ha tamponato un tir
#mondo Il bambino di 8 anni, già beccato in autostrada alla guida di un'automobile a 140 chilometri all'ora si rimette a guidare e tampona un tir. I genitori, nuovamente sorpresi, dicono di non essersi accorti del furto del mezzo
canale WhatsApp
In Germania il piccolo pilota di otto anni colpisce ancora. Sorpreso dalla polizia in autostrada alla guida di un’automobile a 140 chilometri all’ora, il bambino torna a far parlare di sé. Il ragazzino è stato trovato ancora una volta solo al volante del mezzo dei genitori. E come se non bastasse, ha anche tamponato un tir in sosta, mentre cercava di parcheggiare l’auto.
“Il ragazzo è rimasto illeso” specifica la polizia di Soest, città tedesca nella Renania, al quotidiano tedesco Bild, che racconta come il bambino abbia anche insultato le forze dell’ordine quando è stato raggiunto dagli agenti. Come riportato da TgCom, i genitori continuano a dirsi sorpresi: non si erano accorti della scomparsa del piccolo. Eppure ora la loro versione non convince più: la madre verrà denunciata e le forze dell’ordine allerteranno i servizi sociali.
“Volevo solo guidare un po'” aveva spiegato in lacrime ai poliziotti la prima volta che era stato sorpreso. Il piccolo non era la prima volta che si metteva alla guida, raccontano i genitori. Il bimbo guidava spesso negli spazi privati e anche auto a scontro e go-kart. Per questo la sua bravata non ha provocato danni.
Sardigna: sa porfia de s’ispartinadura iscolastica intre numeros e opportunidades.

Sos motivos printzipales incluidint difficultades in s’arricchimentu de sas cumpetentzia de base, in manera particulare in su cumprendere sa limba italiana, e cunditziones socio accolomicas chi podent impedire su percursu educativu.
canale WhatsApp
Sardigna: sa porfia de s’ispartinadura iscolastica intre numeros e opportunidades.
S’ispartinadura iscolastica in Sardigna est unu de sos problemas prus criticos in sa bista educativa italiana, cun tassos de disamparu chi sunt prus artos de sa media natzionale e tenent unu corpu derettu supra su tempus benidore sotziale e accolomicu de sos zovanos isolanos. Secundu sos urtimos datos de su 2023, sa regione tenet unu tassu nde ispartidura iscolastica anticipadu de su 17,3% intre sos zovanos de 18-24 annos, chi est una de sas prus artas in Italia imparis a sa Sitzilia, contra de una media natzionale de su 10,5%.
Custu cheret narrere chi casi unu istudente supra ses dassat sos istudios prima de leare su titulu superiore, cun cusseghentzias chi si podent biere supra sas occasiones de tribagliu e de creschida personale. Sos motivos printzipales incluidint difficultades in s’arricchimentu de sas cumpetentzia de base, in manera particulare in su cumprendere sa limba italiana, e cunditziones socio accolomicas chi podent impedire su percursu educativu.
Mancari sos numeros chi affuscant, carchi signale de mezzoramentu bessit a campu supra s’ispartidura “cuada”,cussa de sos istudiantes chi finint su primu tziclu chentza cumpetentzias bonas, cun sa Sardigna intre sas regiones chi ant tentu una minimada de signifficu secundu s’appitzicu Invalsi 2023. Su fenomenu est in prus aggravadu dae cosas de accottu comente sa crisi de sas naschidas e sa minimada de sa populatzione iscolastica, chi faghent divennere prus chidrinos sos caminos educativos.
Accomettare s’ispartidura iscolastica dimandat un’impignu chi andet addia interventos puntuales, cun politicas de accotzu a sa didattica, intregatzione prus manna intre iscola, familia e comunidade locale e caminos informativos chi potant rispondere a sas esigentzias de sos zovanos e de su mercadu de su tribagliu. Carchi provintzia est incumintzande a isperimentare pattos educativos e disignos novos po cumbattare s’ispartidura e favoressere s’incluisione, ma addurat de fundamentu un’impignu cordinadu de istitutziones, iscolas e realidade de assotzios.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22
© RIPRODUZIONE RISERVATA

