Chicago horror: ragazza al nono mese viene uccisa per rapirle il bambino
#mondo Una storia da incubo che arriva da Chicago. Una ragazza al nono mese di gravidanza è stata attirata con una trappola e poi uccisa. Gli assassini volevano rubarle il bambino
canale WhatsApp
Sembra una storia che arriva direttamente da un film horror o thriller ma dei peggiori: una 19enne, Marlen Ochoa-Lopez, incinta al nono mese, è stata attirata in una trappola ed è stata uccisa per prelevare dal suo grembo il bambino e far credere che fosse il figlio partorito da un’altra donna. Come riporta TgCom, in tre sono finiti in manette, mentre il piccolo si trova in ospedale in gravissime condizioni. Marlen era scomparsa venti giorni fa ed è stata ritrovata morta in un bidone dell’immondizia.
La 19enne aveva postato su Facebook un appello nel quale chiedeva abiti per suo figlio di 3 anni e per quello che doveva nascere. A quell’annuncio avevano risposto Clarisa e Desirée, madre e figlia rispettivamente di 46 e 24 anni, che all’appuntamento hanno strangolato Marlen e le hanno strappato il bimbo dal grembo.
Poco dopo la 46enne aveva chiamato il 911 dicendo di aver partorito in casa e spacciando quel bimbo per il proprio. Gli esami hanno poi confermato che il piccolo è il figlio di Marlen. In carcere per omicidio e occultamento di cadavere con mamma e figlia è finito anche il compagno della prima.
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Su bistire de sos Mamutzones: identidade e misteriu de sa Barbàgia

Ligadu a su carrasegare de Mamujada, in su coro de sa Barbàgia, est una de sas espressiones prus cadrias e misteriosas de sa cultura sarda.
canale WhatsApp
Su bistire de sos Mamutzones: identidade e misteriu de sa Barbàgia
Su bistire de sos Mamutzones est unu de sos sìmbulos prus antigos e reconnoschìbiles de sa Sardigna de su connottu, unu bistire chi arregat seculos de istòria, ritos e signifficu. Ligadu a su carrasegare de Mamujada, in su coro de sa Barbàgia, est una de sas espressiones prus cadrias e misteriosas de sa cultura sarda.
Su bistire est fattu de pedde de berbeghe niedda, caratza de linna iscura e sonàzzos ghettados in sas palas. D’onzi elementu tenet unu balore simbòlicu pretzisu: sa pedde ammentat su ligàmene cun sa natura e su mundu pastorale, sa caratza mustrat sa cara àrcaica de s’òmine chi si trasformat in ispìritu, mentres chi sos sonàzzos batent, cun su ritmu fundudu insoro, una boghe antiga chi sonat in sos carruzzos de sa bidda.
Su pesu de su costumene podet passare sos 30 kilos, pro neghe de sos sonàzzos mannos de brunzu fìssados in d’una istrutura de coriu. Si lu pònnere recherret fortza fisica, ma fintzas cuntzentratzione e rispetu pro su connottu. Su movimentu de sos Mamutzones est lentu e cadentzadu, acumpanzadu dae sos Issohadores, friguras bestidas de biancu e ruju chi los ghìant e los inghìriant in sa protzessione.
S’orìgine de custa mascara est cuada dae su misteriu. Carchi istudiosu dda ligat a ritos de fertilitade o de passàgiu intre sas istajones, àteros a tzerimònias de amparu e purificatzione. In donzi casu, su bistire de sos Mamutzones sighit a rapresentare una forma de memòria coletiva, unu connottu bivu chi aunid sa comunidade e affaschinat bisitadores dae totu su mundu.
Oe su bistire est custòidu e tramandadu cun orgòlliu, sìmbulu de identidade, resistèntzia e apartenèntzia. Si lu pònnere no est unu gestu folclorìsticu simple, ma un’atu de continuitade cun su tempus coladu, una manera pro ammentare chi sa Sardigna prus autèntica bivet ancora, in su sonu de sos sonàzzos e in su passu lentu de sos Mamutzones in soro.
“Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024- 2025.LR22/2018, art.22”
© RIPRODUZIONE RISERVATA

