Liguria: legato, al caldo e senz’acqua, cane muore strozzato nel tentativo di liberarsi per bere
Il povero animale era stato legato con una corda a strozzo. Il padrone è stato denunciato per maltrattamento e uccisione di animale
canale WhatsApp
Terribile sorte a seguito di grande sofferenza per un rottweiler in Liguria. Il povero cane, come riporta l’autopsia, è morto disidratato e strangolato nel tentativo di liberarsi dal cordone a strozzo con il quale era stato legato in un terreno situato lungo la riva del fiume Roya, in provinca di Imperia.
Il padrone è stato denunciato dai carabinieri forestali con l’accusa di maltrattamento e uccisione di animale.
I fatti risalgono a luglio, quando è partita l’indagine dopo il ritrovamento del corpo del cane, morto da alcuni giorni. Secondo gli inquirenti, il rottweiler è stato lasciato legato ad una corda sotto un riparo di fortuna. Come riportano le testate locali, stravolto per il caldo e la sete, il cane ha cercato di liberarsi per raggiungere il fiume e bere, ma è morto strozzato. I veterinari dell’istituto zooprofilattico hanno confermato la morte per disidratazione e soffocamento.
Progressistas a cungressu: Massimo Zedda elegidu segretàriu, cumintzadu su negossiu cun su Pd

Su partidu de sos Progressistas in Sardigna at tzelebradu oe su cungressu suo in su Teatru de sas Salinas de Casteddu, sinzande unu momentu importante a pustis de sas reghentes bulluzzas cajonadas dae su "Casu Satta" e dae sas dimissiones dae s'assessoradu a sa Laurantzia chi ant tentu importàntzia meda in custas chidas.
canale WhatsApp
Progressistas a cungressu: Massimo Zedda elegidu segretàriu, cumintzadu su negossiu cun su Pd
Su partidu de sos Progressistas in Sardigna at tzelebradu oe su cungressu suo in su Teatru de sas Salinas de Casteddu, sinzande unu momentu importante a pustis de sas reghentes bulluzzas cajonadas dae su “Casu Satta” e dae sas dimissiones dae s’assessoradu a sa Laurantzia chi ant tentu importàntzia meda in custas chidas.
S’assemblea at presentadu noas organizativas de signifficu e polìticas pro sa formatzione regionale, fachidoras printzipalmente a livellu locale e postas in su campu mannu chi sustenet sa Giunta regionale. Intre sas noas printzipales bi est sa revisione de su istatutu, chi at creadu sa frigura de su Segretàriu e torradu a deffinire s’istruttura interna cun sa creatzione de una diretzione cun baranta iscritos, azzuada dae una secretaria ordiminzativa prus istrinta pro sa gestione operativa.
A ghiare su partidu est bistadu elegidu Massimo Zedda, giai presidènte de sa formatzione, cun s’intentu de ghiare su cursu nou de sos Progressistas.
Su cungressu at cunfirmadu s’abertura cara a alliantzas prus istrintas, cumintzende unu faeddu cun su Pd chi si podet revertire in unu pattu federativu, afortigande gai su rolu de su partidu in s’iscena polìtica regionale e afortigande sa presentzia de su tzentru-manca in Sardigna.
Custu cungressu rapresentat prus de unu semplize annoamentu formale: sinnalat una reflessione subra de su tempus benidore de su partidu e subra
de sos prozetos netzessàrios pro tennere pesu in su cuntestu regionale.
S’istrutura noa e sa direzione elegida mustrant una voluntade de afortigare s’unione interna e de si ponnere in manera crara intro de sa bista polìtica de s’ìsula, aberinde·si a azzudos e a caminos cu chi pòtant dare balore a s’esperièntzia de sos Progressistas e afortiga·nde s'identidade in sa longu
sumana, su chi sos membros isperant de pòdere resessire de fàghere dae tempus.
“Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024- 2025.LR22/2018, art.22”
© RIPRODUZIONE RISERVATA

