Sa prima barca ecològica at a èssere fata a Terranoa
Trasmìtere su respetu de s'ambiente cun sa vela. Custa est sa punna de Francesca de Natale Sifola Galiani chi de pagu at fundadu, a Porto Rotondo in Sardigna, Nox Oceani, s'assòtziu isportivu chi, gràtzias a un’iscuadra de atletas, at a difùndere su messàgiu ecològicu.
“Nox Oceani est meda de prus de un’assòtziu isportivu – narat Francesca de Natale – est unu progetu chi bolet ispainare tra sos atletas un’istile de vida virtuosu in sos cunfrontos de s’ambiente”.
Sa barca ecològica at a èssere una versione riciclabile de sa deriva prus famada a su mundu, sa barca cun sa cale sos pipios imparant a andare pro mare e velegiare in autonomia. S’idea nostra est sa de prodùere una barca chi superat su problema de s’eliminatzione a sa fine de sa vida sua, pro ite costruida cun fibras de linu e materiales ritziclados. S’Optimist nostru, duncas, una bia arribbadu a su màssimu impreu suo e a pustis de àere fatu ispassiare sos giòvanos velistas in giru pro sos campos de regata at a pòdere èssere ritzicladu, duncas trasformadu in ogetos noos de vàriu gènere“.
Custa pitica deriva, sa prima barca ecològica fata in Sardigna, at a èssere costruida a Terranoa e at a potare unu messàgiu importante meda, su de abituare sas generatziones noas a s’ecosostenibilidade e a sa cunservatzione de s’ambiente acantu bivimus. “Sos giòvanos atletas nostros – ispiegat Francesca de Natale – ant a èssere sos primos e beros testimones.”.
Comente allenadore de s’iscuadra agonìstica de Nox Oceani est istadu seberadu Camillo Zucconi, velista tituladu e medàllia dae oro Coni chi ogni die acumpàngiat in mare sos piticos skipper pro sos allenamentos. Ma non b’at petzi àteros giòvanos chi nos agiudant. Intre sas imbarcatziones a disponimentu de s’iscuadra b’est fintzas sa RS21, unu monotipu internatzionale de ùrtima generatzione. Su RS21 est s’ùrtima creatura de su cantiere inglesu RS Sailing chi puntat a sa sostenibilidade ambientale. Sa barca est costruida cun rèsinas ecològicas e est alimentada, pro s’essida e sa torrada in portu, cun unu motore elètricu a emissiones zero.
Naturalmente fintzas sa base logìstica de Nox Otzèanos deviat èssere coerente cun sa filosofia ecològica de sa fundadora sua. “Gràtzias a un’acòrdiu cun sos amigos de su Yacht Club Cala dei Sardi – sighit Natale – tenimus sa possibilidade de isfrutate sos ispàtzios de su Marina in su Golfu de Cugnana, ùnicu beru esèmpiu virtuosu de istrutura portuale ecocumpatìbile in ue no esistent infrastruturas in chimentu fissas ma unu pradu birde mannu a disponimentu de sos istràngios, e in ue sos molos sunt mòdulos galleggiante chi no impedint su naturale flussu de sas currentes, duncas s’abba de su Marina est semper lìmpida e cristallina. Su logu dèchidu pro sos pipios e sas famìlias”.
“Progetto finanziato con l’Avviso Pubblico IMPRENTAS annualità 2021-2022”
© RIPRODUZIONE RISERVATA