Genova. Nuovo ponte, Renzo Piano: “Pronto per ottobre 2019. Durerà 1000 anni e sarà d’acciaio”
«Questo ponte dovrà durare mille anni e dovrà essere d'acciaio» ha detto Renzo Piano.
canale WhatsApp
«Sarà pronto per ottobre 2019, al massimo novembre». Queste le parole del governatore della Liguria Giovanni Toti che ha presentato questa mattina a Genova insieme all’archistar Renzo Piano e al sindaco Marco Bucci il viadotto che sostituirà il ponte Morandi, crollato il 14 agosto scorso.
«Il nuovo Morandi non può essere un ponte normale, visto il dolore che ha provocato, vogliamo costruire un simbolo per il futuro della città – ha aggiunto Toti -. Il progetto di Piano rappresenta l’essenzialità ligure ricca di significato, sarà costruito velocemente».
«Questo ponte dovrà durare mille anni e dovrà essere d’acciaio – ha detto Renzo Piano presentando il suo progetto, donato gratuitamente alla città -. Certo, in questo progetto c’è qualcosa di una nave. Perché c’è qualcosa di Genova». L’acciaio arriverà dalla fabbrica di Genova Cornigliano della Arcelor Mittal, che ha acquisito in questi giorni l’Ilva.
In Regione Liguria la presentazione del progetto di Renzo Piano per il nuovo ponte. Genova deve riavere il suo ponte e rialzarsi in fretta. #pontemorandi
Gepostet von Giovanni Toti am Freitag, 7. September 2018
![]()
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Bisestu grae a Igrèsias: betzu abbuttinadu dae unu camiu in s’attraversamentu po sos pedones

Su betzu est istadu luego azuadu e leadu in còdighe ruju a s'ispedale Brotzu de Casteddu pro more de sas fèrtas tentas, calicuna de sas cales grae in manera particulare.
canale WhatsApp
Bisestu grae a Igrèsias: betzu abbuttinadu dae unu camiu in s’attraversamentu po sos pedones.
Unu bisestu grae in carrela at iscuttuladu eris manzanu sa tzitade de Igrèsias, cando un’òmine de 75 annos est istadu abbuttinadu dae unu camiu mentres traessaiat sa carrela in s’attraversamentu pro sos pedones de sa carrela de Venètzia. Su betzu est istadu luego azuadu e leadu in còdighe ruju a s’ispedale Brotzu de Casteddu pro more de sas fèrtas tentas, calicuna de sas cales grae in manera particulare.
Segundu sas primas novas, su bisestu est acontèssidu a manzanu tardu, ma sos motivos pretzisos sunt ancora de cumprendere. S’òmine, segundu testimonzos presentes, fiat traessende cun atentzione cando su camiu l’at collidu. Su corpu l’at ghettadu subra de s’asfaltu, causende-li fèridas chi si bidiant e fertas a conca.
Su agghiadore de su mezu, aggiorottadu, s’est firmadu luego pro dare azudu e abisare sos servìtzios de emergèntzia. In su logu sunt intervennidos cun lestresa sos agentes de sa politzia locale e sos carabbineris, chi ant serradu deretu una parte de sa carrela pro permìtere s’arrivu de sos succursos e garantire sa siguresa de sa zura. Pagu a pustis est arrivada un’ambulàntzia de su 118, chi bìdas sas cunditziones crìticas de su betzu, at dimandadu s’interventu de s’elissuccursu pro che lu leare cun lestresa a s’ispidale Brotzu de Casteddu.
Segundu su chi ant relatadu sos duttores, s’òmine at tentu unu corpu grae in conca e medas segadas in sas ancas. In su mamentu, sas cunditziones suas sunt graes meda e sos duttores sunt compudande sas cunditziones suas donzi mamentu. Sas fortzas de s’ordine sunt sighinde sas chircas pro cumprendere s’andamentu pretzisu de su bisestu, ascurtande testimonzos e controllande sos resurtados de sas registratziones vìdeu de sa zura. Non si podet escluire chi fatores comente sa lestresa de su mezu, sa visibilidade o sa distratzione pòtant àere dadu contribbudu a su bisestu.
Su bisestu at creadu preoccupatzione manna intre sos tzittadinos de Igrèsias, meda de sos cales ant ispainadu timoria subra de sa siguresa de sos pedones, subra de totu in zura punnadas dae betzos e pitzinnos.
“Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024- 2025.LR22/2018, art.22”
© RIPRODUZIONE RISERVATA

