Orgosolo presentat su marcu novu de su puntu de arrivu turisticu, unu marcu novu po unu logu unicu.

Orgosolo si rennovat e abbaidat a su tempus benidore de su turismu cun sa presentatzione de unu marcu novu de arrivu turisticu, creadu dae una truppa de istudiantes e ex istudiantes de s’istitutu Europeu de design de Casteddu. Su marcu,
Orgosolo si rennovat e abbaidat a su tempus benidore de su turismu cun sa presentatzione de unu marcu novu de arrivu turisticu, creadu dae una truppa de istudiantes e ex istudiantes de s’istitutu Europeu de design de Casteddu. Su marcu, chi affigurat una cara risida accumpanzada dae su nuntzu “S’attera cara de sa Sardigna”, mustrat una bortada po su comune de sa Barbagia, chi serbit po affortigare s’identidade sua e sa bista turistica.
S’initziativa faghet parte de su progettu “Miradas”, unu pianu po torrare a vida sa cultura e su sotziale cun operas de signifficu in s’iscrocca de Orgosolo intro de su 2026. Cun d’una doda de 1,6 miliones de euros finantziados dae su Ministeru de sa Cultura po su Bandu Borghi de su PNRR,”Miradas” puntat a proponnere bisiones novas e balorizzare s’offerta turistica e culturale de sa bidda.
S’abbenimentu po presentare su marcu, est bistadu fattu custu manzanu in sos locales de s’ex Comune, in su Cursu Repubblica.
“S’usu de su marcu chi est unigu po tottu sas attividades de s’iscrocca, nos at a permittere de essere fintzas pius fortes e de essere reconnottos donzi borta chi amos a proponnere s’offerta turistica nostra” at nadu su sindigu Mereu. “Su marcu novu est de fundamentu po faghere connoschere sa figura de Orgosolo supra sos canales de su turismu locales e internatzionales, digitales e de su connottu, affortigande sa posada po sa cale semus connottos.
Su marcu est su risurtadu de unu tribagliu creativu e de chirca fattu dae sos istudiantes e ex istudiantes de su cursu de laurea in Media Design de su IED de Casteddu. “Sos istudiantes nostros ant tribagliadu partinde dae sa castiada e dae s’iscurtu, attoppande sa comunidade e accattande istorias e isperientzias de sos abitantes, de sos bisitadores e operadores de su turismu”, at ispiegadu Antonio Lupinu, direttore de su IED Casteddu.
Su marcu e sa font usados sunt unu disignu torradu a faghere ispiradu a sos murales conos de Orgosolo, immagines de sa bidda e de s’ispiritu suo artisticu e sotziale. In su mentres de custu abbenimentu, su team de su IED at illustradu su protzessu creativu, mustrande comente su design eppat intregadu elementos de su connottu e modernos.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2023-2024. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA