La mamma le sequestra il cellulare, lei twitta dal frigo: “Non so se questo coso twitterà, sto parlando con il mio frigo”
Il culmine della battaglia è stato raggiunto quando la giovane è riuscita a twittare dal frigorifero.
canale WhatsApp
Non è riuscita a fare a meno del suo smartphone con il quale restava in contatto con i suoi amici. Una dipendenza che ha superato ogni confine se si pensa che Dorothy, 15enne fan della cantante Ariana Grande, è riuscita ad aggirare le restrizioni della madre usando addirittura un frigorifero per inviare messaggi. La notizia è stata riportata dal Guardian.
Ma facciamo un passo indietro. Dorothy subisce la prima punizione dalla madre lo scorso 5 agosto, quando le viene sequestrato lo smartphone; la ragazzina non si perde d’animo e riesce a comunicare ai suoi amici la sua condizione twittando – inviando messaggi su Twitter, ndr – da una consolle Nintendo: «Vi lascio per sempre. Mia mamma mi ha preso il telefono. Mi mancherete tutti. Piango. Addio». Da qui il sostegno della rete, entusiasta dell’escamotage della giovane, e la nuova mossa della mamma che le sequestra la consolle. Ancora un tweet di Dorothy, questa volta dalla Nintendo Wii al quale seguono tweet di supporto alla ragazzina e un hashtag #FreeDorothy, ma a questo punto arriva la mossa decisiva della madre che le sequestra tutti i dispositivi elettronici presenti in casa.
Evidentemente la donna ha sottovalutato la furbizia della figlia o ha scordato di aver acquistato un insospettabile frigorifero che oltre che raffreddare cibi, ha la possibilità di collegarsi alla rete. Dorothy lo scopre e invia il suo primo tweet dal frigorifero di casa: «Non so se questo coso twitterà, sto parlando con il mio frigo, che diamine, perché mia madre mi ha confiscato tutte le mie cose elettroniche di nuovo».
Il tweet diventa virale e tutti, o quasi, si schierano dalla parte di Dorothy, compresa la casa produttrice del frigorifero. Sarà finita qui? Aspettiamo il prossimo tweet di Dorothy.
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Caputa 2025: tottu sos incontros musicales in Sardigna

Po Caputa si prevedint casi degheotto cuntzertos e abbenimentos mannos in sos cales non si pagat, fruttu de unu programma mannu regionale po attirare sa zente chi istat inoche e sos turistas fintzas in sos meses de jerru.
canale WhatsApp
Caputa 2025: tottu sos incontros musicales in Sardigna.
Sa Sardigna si preparat a saludare su 2025 cun d’una notte longa de musica dae su bivu chi at a impignare tottu s’isula, revertinde pratas, portos e tzentros istoricos in cataffales mannos a chelu abbertu. Po Caputa si prevedint casi degheotto cuntzertos e abbenimentos mannos in sos cales non si pagat, fruttu de unu programma mannu regionale po attirare sa zente chi istat inoche e sos turistas fintzas in sos meses de jerru.
In Casteddu su cuntzertu mannu de Caputa at animare su tzentru de sa tzittade cun Giusy Ferreri commente istranza printzipale e sos dee jay set e live ispartidos intre campolicu Carlo Felice e Pratta Yenne fintzas a su contu a su revessu. Terranoa puntat supra unu de sos incontros pius
isettados de s’isula cun Marco Mengoni commente interprete printzipale de sa prima parte de sa serana e Lazza giammadu a accumpanzare su
pubbricu a sa mesanotte supra su cataffale in sa zura portuale de s’Isula Bianca.
Aristanis at accollire s’annu novu in Pratta Roma cun su cuncertu de Fedez, mentres in Arzachena, in s’istadiu Biagio Pirina, si isettat Achille
Lauro po un’ishow chi at essere unu de sos prus ispettaculares de sa notte. Casteddu Sardu at a festare cun J-Ax commente headliner,accostadu dae atteros istranzos de s’iscena pop e urban, mentres Sa Madalena seperat su connottu affidande su cuncertu de
Caputa a sos Nomadi in sa tzentrale Pratta Umberto I°. Fintzas sa parte de intro de sa Sardigna at essere dragomannu: in Bitzi, po sas cortes
de Nadale, ant a pigare supra su cataffale Dolcenera e sos Istentales.
Sos abbenimentos non si cuntzentrant solu in sa notte de su 31 de Nadale, ma fintzas sas dies prima cun cuncertos e ispettaculos dae su 27 de Nadale in daenanti, in paritzos comunes, intre sos cales Assemini, Santu Antiogu, Carbonia, BiddaMassarza e Desule, cun artistas natzionales, musica dae su bivu e dee jay set, pensados po creare un’aera de festa isparta. Su Caputa 2025 in Sardigna si cunfirmat gai commente unu de sos pius riccos de Italia.
Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024-2025. L.R. 22/2018, art.22
© RIPRODUZIONE RISERVATA


