Dopo 75 anni si rincontrano: veterano di guerra ritrova il suo primo grande amore mai dimenticato
Una storia che sembra uscita da un film o letta in qualche romanzo d’amore. Quando la realtà può dare spunti alla fantasia. Dopo 75 anni, Kara Troy Robbins, 98 anni, veterano americano della Seconda Guerra Mondiale, ha potuto incontrare nuovamente il suo
canale WhatsApp
Una storia che sembra uscita da un film o letta in qualche romanzo d’amore. Quando la realtà può dare spunti alla fantasia. Dopo 75 anni, Kara Troy Robbins, 98 anni, veterano americano della Seconda Guerra Mondiale, ha potuto incontrare nuovamente il suo primo amore: Jeanine Ganaye, 92enne francese. I due si erano conosciuti in Francia durante la guerra: nel 1944, avevano avuto una relazione di due mesi. L’incontro è avvenuto in occasione del 75esimo anniversario dallo sbarco in Normandia. “Ti ho sempre amato, Jeanine. Non hai mai lasciato il mio cuore”, ha detto l’uomo in diretta tv alla donna. A darne notizia il TgCom.
L’incontro si è potuto realizzare grazie al canale televisivo France2. Tutto è iniziato quando la testata francese ha contattato Robbins per girare un documentario dedicato ai soldati che combatterono in Normandia. E’ in questa occasione che l’uomo ha raccontato della sua storia d’amore, mostrando ai giornalisti anche una foto di Jeanine, che all’epoca aveva 17 anni. I redattori si sono messi subito al lavoro per cercare di contattare la donna. Dopo varie ricerche, hanno scoperto che era viva e che abitava a Montigny-lès-Metz, così hanno organizzato l’incontro. Un incontro da film: i due, nonostante siano passati tanti anni, si sono abbracciati e si baciati.
“Lui era in licenza e cercava qualcuno che gli lavasse i vestiti. Mia madre accettò di aiutarlo. Si può dire che è stato un amore incipiente. Non potevamo comunicare troppo a causa della lingua, ma stavamo bene insieme. Ogni volta che era libero, veniva da me. Avremmo avuto bisogno di un po’ più di tempo”, ha raccontato la donna. Una bella storia d’amore interrotta quasi subito: il veterano era stato richiamato al fronte. “Durante la notte, scompare. Portato via da un camion. Ovviamente, ero molto triste. Quando si sta bene insieme, è davvero difficile lasciarsi”. Ma dopo la guerra non si sono più visti. Robbins è tornato negli Stati Uniti e si è sposato e Jeannine ha fatto lo stesso in Francia. Ora sono entrambi vedovi. Si sono promessi di vedersi presto lontani dalle telecamere.
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Sartiglia 2026 : connottu, caddos e contierras supra sa siguresa.

S’ispettaculu, cun raighinas de seculos, mustrat s’identidade culturale aristanesa, ma s’edissione de cust’annu est accumpanzada dae dibattas e contierras ligadas a sa siguresa.
canale WhatsApp
Sartiglia 2026 : connottu, caddos e contierras supra sa siguresa.
Sa Sartiglia de Aristanis torrat a colorare sas carrelas de sa tzittade cun sa sua ispettaculare cursa medievale cun sos caddos, unu de sos abbenimentos prus ammaghiantes de su Carrasegare sardu. Setzidores caratzados a caddu si disaffiant in sa cursa a s’istedda e in sas parizas, mustrande abilidade e corazzu e muttinde appassionados de folklore e turistas dae tottu s’isula e dae fora. S’ispettaculu, cun raighinas de seculos, mustrat s’identidade culturale aristanesa, ma s’edissione de cust’annu est accumpanzada dae dibattas e contierras ligadas a sa siguresa.
Sas dispostas novas prenettant affianzos comente cascos e gorpettes po sos setzidores, ma sos ordiminzadores narant chi custos obbrigos arriscant de cumpromittere sa parte de su connottu e bisiva de sa Sartiglia, intre costumenes istoricos e caratzas tipicas.
S’amministratzione comunale at avantzadu interpretatziones chi diant permittire de faghere s’abbenimentu chentza revertire sas leghias antigas, mentres sa chistione est bistada discutida fintzas a livellu istitutzionale pro accrarare sas regulas. Sa cosa addurat cristallitzada, cun cussos chi sustentant su connottu chi dimandant de mantennere frimma s’identidade de sa manifestassione e cussos chi sunt interessados a tutelare sos setzidores e sos animales.
Sos Gremios istoricos, assotzios chi mustrant sos Gremios ligados a sa Sartiglia, ant ghettadu appellos po diffendere sa manifestassione in sa forma sua originale. Mancari sas tesones, sos ammanizos andant a daenanti intre proas, bestiduras e costumenes, dae sa frigura de Eleonora de Arborea fintzas a sos isseperos de sas parizas. Sa tzittade bivit unu fermentu chi aunit braga e murighinzu, mentres sa comunidade chircat de abbilantzare rispettu po su conntottu e attentzione a sas regulas novas de siguresa.
Sa Sartiglia addurat gai una frigura de istoria, comunidade e floklore, e sas contierras de cust’annu reflettint s’isfida chidrina de cunciliare su rispettu de su connottu antigu cun sas esigentzias de sa siguresa moderna. Abbenimentos comente sa Sartiglia non sunt solu ispettaculos, ma beros e proprios istrumentos de memoria de tottus e identidade culturale.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2025-2026. LR 22/2018, art. 22
© RIPRODUZIONE RISERVATA

