La Regina d’Inghilterra cerca un social media manager. Tutti i requisiti per candidarsi!
#mondo L'annuncio di lavoro è comparso sul sito di Buckingham Palace: la Regina è a caccia di un esperto per gestire i profili social della corona. Stipendio da 30mila sterline e 33 giorni di ferie all'anno. Ecco tutti i requisiti che dovranno avere i candidati. La data di chiusura dell’offerta è il 26 maggio, affrettatevi!
canale WhatsApp
Discrezione e nome immacolato sono altre doti imprescindibili. “La reazione al nostro lavoro – recita ancora l’annuncio comparso sul sito di Buckingham Palace – è sempre di alto profilo, e quindi la reputazione e l’impatto saranno in prima linea in tutto ciò che fai. E avere il tuo lavoro condiviso in tutto il mondo sarà la più grande ricompensa”. Dopo la dettagliata descrizione dei requisiti cercati dalla Regina, l’annuncio passa in rassegna le condizioni contrattuali dell’impiego: lo stipendio è di circa 30mila sterline all’anno (l’equivalente di 44mila euro), “in base all’esperienza”, a cui si aggiungono 33 giorni di ferie all’anno, un programma pensionistico, vitto, alloggio e il privilegio di vivere in simbiosi con i reali. L’impegno richiesto va dal lunedì al venerdì, per un monte settimanale di 37 ore e 30 minuti totali. Né un secondo di più né uno di meno. La data di chiusura dell’offerta è il 26 maggio, affrettatevi!
© RIPRODUZIONE RISERVATA
S’Impresa de sas Feminas in Sardigna: Porfias e Occasiones

Meda de issas tribagliant in oss logos de su connottu comente s'artisania e sa laurantza, ma unu nùmeru chi est creschinde s'afirmat in sos servìtzios, in su turismu e in sas atividades digitales, battinde frischesa, creatividade e una bìsione noa de su fàghere impresa.
canale WhatsApp
S’Impresa de sas Feminas in Sardigna: Porfias e Occasiones.
S’impresa de sas feminas in Sardigna est pigande unu rolu semper prus importante in sa trama accolomica de s’Ìsula. In sos ùrtimos annos, sas feminas imprendidoras ant mustradu capatzidade manna de fortza e ideas novas, accomettande ass difficultades ligadas a su guvernu de un’impresa in unu cuntestu regionale medas bortas distintu dae possibilidades e ammanios alindados.
Meda de issas tribagliant in oss logos de su connottu comente s’artisania e sa laurantza, ma unu nùmeru chi est creschinde s’afirmat in sos servìtzios, in su turismu e in sas atividades digitales, battinde frischesa, creatividade e una bìsione noa de su fàghere impresa.
Mancari su progressu, sas imprendidoras sardas sighint a si cunfrontare cun porfias importantes. S’accontzu intre vida professionale e famìliare sighit a èssere unu tema tzentrale, ispetzialmente in sas zuras de mesania e in sos tzentros minores, in ube sa presèntzia de servìtzios de azzudu est medas bortas limitada.
S’atzessu a sos finantziamentos e a sos capitales netzessàrios pro crèschere e innovare rapresentant un’àteru impedimentu, gai comente sa presèntzia de differentzias de zenia in su mercadu de su tribagliu. Bell’e gai, medas feminas accomettant custas difficultadas revertindelas in possibilidades, creende retes de collaboratzione, percursos de formassione e iniziativas chi podent dare balore a sas cumpetèntzias insoro.
Sas istitutziones e sos assòtzios locales sunt tribagliande pro poderare custas realidades, lanciande ispintas, programas de mèntoring e retes de azzudu pro fàtzilidare s’isviluppu de impresas ghiadas dae feminas. S’intentuu no est solu de favoressere sa crèschida econòmica, ma fintzas de
afortigare su rolu sotziale e culturale de sas imprendidoras in sas comunidades locales.
S’impresa de feminas in Sardigna si cunfirmat gai comente unu motore de innovatzione e unu puntu de riferimentu pro chie chircat modellos novos de impresa, capatze de conziminare connottu, creatividade e modernidade.
Puru cun difficultades ancora dae accomettare, sas feminas imprendidoras sardas dimustrant donzi die chi detzisione e capatzidade imprendidora podent cunvertire sas porfias in sutzessos beros, cuntribbuinde in manera detzisiva a s’isviluppu accolòmicu e a sa balorizatzione de s’iscrocca.
Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024- 2025.LR22/2018, art.22”
© RIPRODUZIONE RISERVATA

