Parte un colpo dalla pistola del nonno: morte cerebrale per il bimbo, 7 anni
#Italia La tragedia è avvenuta questa mattina a Roma. Nel tardo pomeriggio di oggi hanno dichiarato la morte cerebrale del bambino
canale WhatsApp
Una tragica fatalità: un nonno che ferisce in modo gravissimo un nipote di appena 7 anni, per il quale i medici hanno dichiarato la morte cerebrale. Un colpo partito, sembra in modo fortuito, da quella pistola che aveva da tempo e regolarmente denunciata come altre armi che utilizzava per la caccia. Teatro del dramma un appartamento in via Sillaro, a Roma, dove il piccolo si era recato da Palombara Sabina assieme al padre per una visita al nonno 76enne.
In base a quanto ricostruito dai poliziotti del commissariato Fidene, coordinati dai pm della Procura che sulla vicenda hanno avviato un procedimento che verrà rubricato con il reato di omicidio colposo, lo sparo sarebbe partito per errore dalla pistola, una calibro 9, che il nonno era forse intento a pulire.
Il proiettile si è andato a conficcare nella nuca del bambino. Il fatto è avvenuto intorno alle 10:30 di giovedì. Il padre del piccolo, che al momento dello sparo si trovava in una altra stanza, ha immediatamente chiamato il 118 ma le condizioni del piccolo sono apparse subito gravissime. La corsa in ospedale e l’immediato intervento neurochirurgico nel tentativo di salvargli la vita.
Il bimbo è stato trasferito nel reparto di terapia intensiva ma il quadro clinico era ormai compromesso tanto che i medici del policlinico Umberto I nel tardo pomeriggio di giovedì hanno dichiarato la morte cerebrale.
Il nonno, apparso in stato di shock, nelle ore successive ai fatti è stato ascoltato dagli inquirenti. Con loro ha ricostruito nei minimi dettagli quanto accaduto all’interno dell’appartamento. Tutti gli elementi raccolti hanno confermato che si ètrattato non di un gesto volontario ma di un’assurda fatalità.
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Tribulia in Narcao: derruet sa copertura de una domo, morit unu bezzu de 80 annos.

. Secundu cantru est bessidu a pizzu, su bezzu si fuit apperricadu supra sa copertura de sa domo pro controllare de pessona sa presentzia de unu istampu chi dae tempus faghiat bintrare s’abba intro de sa domo. Unu controllu chi s’omine, mancari tenzeret 80 annos, aiat dezisu de faghere a sa sola.
canale WhatsApp
Tribulia in Narcao:derruet sa copertura de una domo, morit unu bezzu de 80 annos.
Una tribulia grae at iscuttinadu a sero sa comunidade de Narcao, in su Sulcis, inube un’omine de 80 annos, Alfonso Fanutza, at perdidu sa vida
pustis de sa derruta de sa copertura de sa domo sua. Secundu cantru est bessidu a pizzu, su bezzu si fuit apperricadu supra sa copertura de sa domo pro controllare de pessona sa presentzia de unu istampu chi dae tempus faghiat bintrare s’abba intro de sa domo. Unu controllu chi s’omine, mancari tenzeret 80 annos, aiat dezisu de faghere a sa sola. In su mentres de su controllu, po motivos chi sunt ancora de accrarare, una parte de sa copertura at tzedidu, faghindelu ruere in su boidu.
Sa derruta lu at ingullidu e s’omine est ruttu intro de sa domo dae casi battoro metros. Su corpu est bistadu bisesstrante e li at cajonadu fertas graes meda. Mancari custu, po divressos minutos nissunu si est abbizzadu de cantu fuit sutzessu. A iscoperrere sa tribulia est bistadu unu parente chi, passadu pagu tempus,bidu chi su bezzu non si bidiat , at dezididu de controllare sa domo. Una borta bintradu, si est acciappidu in daenanti un’iscena drammatiga e at giammadu sos succursos.
In su logu de sa tribulia sunt arrivados in presse meda sos de sa politzia locale, sos carabbinneris e sos de su 118. Sos duttores ant tentadu de li dare sos primos succursos, ma sa cunditziones de s’omine de 80 annos sunt appareschidas disisperadas. A dolu mannu, mancari eppant tentadu de lu salvare, donzi cosa no est serbida a nudda e s’omine est mortu.
Sos carabbinneris ant fattu partire sos atzertamentos po cumprendere menzus itte potat essere sutzessu e biere si bi sunt responsabilidades. Sa zura est bistada posta in sicuresa po faghere sos cabbales e balutare sas cundissiones de sa domo. Non si podet escluire chi sa copertura esseret giai avariada dae su tempus malu e dae s’abba chi fuit bintrada chi aiat illaunidu ca copertura.
Su nuntzu si est isparghidu in presse in sa bidda. Alfonso Fanutza fuit connoschidu meda e fuit istimadu in sa comunidade locale e in medas si sunt affissacos a sa famiglia corpada dae una tribulia gai dolorosa.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2025-2026. LR 22/2018, art. 22
© RIPRODUZIONE RISERVATA

