Abruzzo: trovano lo sposo a letto con l’amico durante la festa di nozze
#Italia Durante la festa di matrimonio, dello sposo ad un certo punto non c'era più traccia: il neo marito è stato trovato a letto con l'amico
canale WhatsApp
La vicenda è stata raccontata dal musicista della serata ed è stata riportata dal tgCom. Durante la festa per un matrimonio in Abruzzo, lo sposo è stato beccato a festeggiare a modo suo: “Non si trovava più, dovevano far uscire la torta, ma lui era sparito. Pensavano si fosse sentito poco bene, oppure che fosse andato a fumare, racconta il musicista. E invece un parente della sposa lo ha trovato in bagno che stava ‘festeggiando’. Come? Facendo l’amore con un suo amico“.
“Per carità, non c’è niente di male a far l’amore tra uomini, ma se ti sei appena sposato con una donna e ti fai beccare in bagno con un tuo amico…, c’è qualcosa che non va. Per fortuna mi hanno pagato lo stesso, la festa non è finita a mazzate, nessuno si è picchiato, ma la sposa si è messa a piangere e anche lui non stava messo tanto bene – ha aggiunto il musicista -. I parenti di lui sono venuti da me a dirmi che avrei anche potuto smettere di suonare perché non c’era più niente da festeggiare. In 29 anni che faccio questo mestiere non mi era mai capitata una cosa del genere”.
© RIPRODUZIONE RISERVATA
Naschet MyRaee, s’app po che fugliare in manera zusta s’arga elettronica

S’app est pensada po essere cumpresa a sa lestra. Bastat de controllare s’app cun su telefoneddu e su sitema de reconnoschimentu chi biet s’ozettu, comunicande su tzentru pius accanta po l’acconzare o, si no est possibile de l’acconzare, sos logos comunales in sos cales si podent reccollere cun d’una cartina geografica.
canale WhatsApp
Naschet MyRaee, s’app po che fugliare in manera zusta s’arga elettronica.
Arribat s’applicazione nova gratis pensada po azzuare sos tzittadinos a che fugliare in sa manera zusta s’arga elettronica, unu tema semper pius importante po sa sicuresa de s’ambiente e de s’accolomia tunda. S’app impittat unu sistema de intelligenzia artifiziale po reconnoschere in manera lestra sos medios elettronicos chi si sunt guastados e indittat inube las ponnere a postu o las faghere torrare a bida in sa manera zusta.
Si podet iscarrigare supra App store e Google Play,MyRaee faghe divennere simple e lestru unu attu chi medas bortas benit codiadu ma est de fundamentu. Donzi tzittadinu produede donzi annu una cantidade manna de arga elettronica, ma pius pagu de sa metade che benit fugliada in manera zusta. S’ispartinadura de custos materiales battit arriscos po s’ambiente, commente s’ispatinadura de materiales pesantes, perdidads accolomicas po sa perdida de materias primas e addescat trafficos chi non sunt permittidos.
S’app est pensada po essere cumpresa a sa lestra. Bastat de controllare s’app cun su telefoneddu e su sitema de reconnoschimentu chi biet s’ozettu, comunicande su tzentru pius accanta po l’acconzare o, si no est possibile de l’acconzare, sos logos comunales in sos cales si podent reccollere cun d’una cartina geografica.
In pius de su controllu de sa pratica de s’arga, s’app comunicat informaziones chi serbint a sos tzittadinos, comente garantzia legale e su dirittu de che lu torrare gratis. Est possibile de che torrare chentza ispesa peruna una cosa betza cando si nde comporat una nova o dassare cosas pitticcas in buteegas mannas fintzas chenta comporare nudda.
Myraee azzuat siat s’allonghiamentu de sa vida de sos produttos, cunsizzande de los ponnere appostu, siat de che los fugliare, promovinde sa tutela de s’ambiente e sa sustenibilidade. Una novidade bella meda po chie amat sa tennologia ma fintzas s’ambiente po chircare de lu salvare.
“Attività realizzata con il contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2024- 2025.LR22/2018, art.22”
© RIPRODUZIONE RISERVATA

