Il Cagliari perde anche con la Samp. Zola salta? Pari per il La Palma, il Selargius sconfitto dal Cynthia.

Il Cus rialza la testa. Sconfitte per Progetto e S.Elena. finisce in pari il big match Monastir-Ferrini. Il Cagliari rimedia un altro stop e vede lo spettro della serie B che si avvicina. Zola è sempre più in bilico, la
canale WhatsApp
Il Cus rialza la testa. Sconfitte per Progetto e S.Elena. finisce in pari il big match Monastir-Ferrini.
Il Cagliari rimedia un altro stop e vede lo spettro della serie B che si avvicina. Zola è sempre più in bilico, la sconfitta di Genova e i risultati di Milano e Verona non incoraggiano il morale del sodalizio di Giulini. Unica nota positiva, il pareggio dell’Atalanta a Parma. Al Marassi vincono i locali 2-0 con un gol per tempo: prima Silvestri di testa su corner, poi primo gol dal suo rientro in Italia per Eto’o. Per Sau solo venti minuti.
Altra sconfitta in D per il Selargius, che regala i tre punti al Cynthia (0-2). In Eccellenza, finisce in parità (1-1) La Palma-Calangianus. In Promozione, 1-1 nell’incontro di cartello tra Monastir e Ferrini Cagliari. Cinquina della Frassinetti di Filippi al Narcao (5-0), mentre cade ancora il Progetto S.Elia sempre più giù in classifica. davanti al proprio pubblico finisce 1-2 per il Siliqua. Sconfitta esterna, a Pula per il S.Elena (2-1).
In Prima, l’Orione del neo allenatore Mura, in vantaggio 2-0 a Villagrande con i gol di Piludu e Valdes, i selargini si fanno rimontare dai locali con Staffa e Bonicelli, per il 2-2 finale al 97′ in superiorità numerica di due uomini. È sempre primo posto (44 p.), ma ora a +1 dalla Castor. Finisce in parità il derby di Quartu tra Ferrini e 2000 (2-2), con entrambe le formazioni al terzo posto con 41 punti. Tre punti salvezza per il Cus Cagliari che liquida a Sa Duchessa il Cardedu (2-0). Vittoria importante anche per il La Pineta che in casa batte il Quartucciu (2-1), sempre più a rischio retrocessione. Vecchio Borgo S.Elia sconfitto ad Arzana (3-1).
In Seconda, l’Uragano consolida la vetta superando al Terra Maini il Sinnai (2-0) nel big match di giornata: decidono sempre quei due Garau e Corda. Ora il vantaggio sulla seconda, proprio il Sinnai, sale a +4.

© RIPRODUZIONE RISERVATA
Ballumene de isulas de sa Madalena: paradisu sardu intre abbas gristallinas e nadura innida

Cumpostu de pius de 60 isulas mannas e pitticcas, in meda de sas cales non bi istat niunu, faghet parte de su Parcu Natzionale de sa Madalena, una zura marina diffendida fatta po preservare s’ecosistema unicu e sa biodiversidade chi deffinint custas abbas.
canale WhatsApp
Ballumene de isulas de sa Madalena: paradisu sardu intre abbas gristallinas e nadura innida.
Su ballumene de isulas de sa Madalena, chi si acciappat allargu de sa costa nord-orientale de sa Sardigna, affaccia a palau e a paga distanzia dae sa Corsica, est una vera prenda de su Mediterraneu e unu puntu de arrivu chi aunit bellesa nadurale, istoria e cultura. Cumpostu de pius de 60 isulas mannas e pitticcas, in meda de sas cales non bi istat niunu, faghet parte de su Parcu Natzionale de sa Madalena, una zura marina diffendida fatta po preservare s’ecosistema unicu e sa biodiversidade chi deffinint custas abbas.
Inoghe su mare si abbrandat in medas tonalidades de bleu e bleu-birde, mentres sa macula mediterranea e sas roccas assempiadas dae su bentu creant iscenas ammaghiantes. S’isula printzipale, Sa Madalena, est gameddada a sa Sardigna dae unu ponte chi partit dae Palau, e d’est su puntu de partentzia ideale po iscumbattare su ballumene de isulas. Su tzentru istoricu suo est un’intritzu de carrelas coloradas, pratas ispipillas e buttegas de artesanos inube iscoperrere sas tzeramicas, prendas e istoffas tipicas. Sa carrela panoramica chi l’inghiriat donat bistas chi che bogant s’alenu supra calas abbandadas e plajas de rena fine meda, chi andant bene po una frimmada in su sole o unu tuffu in s’abba gristallina.
Caprera, collegada a sa Madalena dae un’atteru ponte, est unu paradisu nadurale cun buscos carcos de oppinu, caminos de trekking e baias innidas.Intre sas pius famadas bi est Cala Coticcio e su resumene Garibaldinu, chi cunservat sa domo e sas cimerias de s’eroe de sos duos mundos. Spargi, inube non bi istat niunu, est una cofre de nadura innida, tzelebre po sas plajas suas comente Cala Corsara, Cala Soraya e Cala Granara, inube sa rena crara e su mare giaru creant iscenarios de cartolina.
Budelli est famada in tottu su mundu po Sa Plaja Arrosa, sucolore de sa cale est deppidu a picculos de corallu e conchillas. Sas isulas de Santa Maria e Razzoli, pius a norte, accisant cun sas bistas agrestes insoro, sos arroccarzos mannos e su faru chi dominat s’orizonte.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA