S’arte de Mirò addobiat Maria Lai: in mustra 70 operas intre trassados, pinturas e aratzos

Est custu su coro de sa mustra “Mirò e Maria Lai: filos chi non si bient de s’arte”, chi abberit sas jannas suas a su pubbricu cun d’una selessione de pius de 70 operas intre trassadas, pinturas e aratzos, apparande unu caminu accabussante intre conas, sinzos e tessinzos visivos.
S’arte de Mirò addobiat Maria Lai: in mustra 70 operas intre trassados, pinturas e aratzos.
Duos limbazos artisticos, duas bisiones de su mundu, duas poetigas chi si iffrissant e si addobbiant in d’unu faeddu unicu e chi assuprit. Est
custu su coro de sa mustra “Mirò e Maria Lai: filos chi non si bient de s’arte”, chi abberit sas jannas suas a su pubbricu cun d’una selessione de pius de 70 operas intre trassadas, pinturas e aratzos, apparande unu caminu accabussante intre conas, sinzos e tessinzos visivos.
S’ apparada, accasazzada in d’unu logu museale sardu de archida, faghet cunfrontare Joan Mirò, mastru catalanu de su surrealismu, e Maria Lai, artista sarda manna meda, connoschida po sas operas suas chi giunghent arte, tessinzos e contassia. Duas friguras attessu po tempus e cuntestu, ma unidas dae una tesone comuna assa parte de s’arte comente forma de limbazzu universale, chi binchet sa paraula po divennere zestu, colore e signu.
Sa mustra s’isfroscat comente unu biazu intre mundos parallelos, inube sos trassados de Mirò, prenos de conas e figuras chimeristas, s’intritzant cun sas operas trassadas de Maria Lai, fattas de filos, pabilu, liberos cosidos,abbiccì prenos de misteru. Unu filu chi non si podet biere ligat sas operas de sos duos artistas: sa chirca de sa poesia, s’importantzia de su giogu, sa libertade de s’immaginatzione.
Sas pinturas de Mirò, cun sas formas essentziales e sos colores primarzos insoro, paret chi ballent accanta a sos aratzos de Maria Lai, inube su filu diventat iscrittura, memoria e contu. No una simple esposissione parallela, ma una bera e propia arrejonada artistica, chi cumbidat su bisitadore a iscoperrere affinidades chi no s’ ispettant e annaghiduras fungudas.
Sa mustra disignat fintzas un’atteru balorimentu de s’opera de Maria Lai, figura crae de s’arte de oe italiana, semper pius reconnoschida a livellu internatzionale. Sas operas suas, a s’ispissu ligadas a s’iscrocca de sa Sardigna e a su connottu de su cusidu, sunt divennidas in su tempus conas de un’arte chi aunit, chi contat, chi fraigat ligonzos.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA