Fosse comuni pronte anche in Brasile: a San Paolo e in Amazzonia cimiteri a rischio collasso

#mondo Dopo New York anche in Brasile si preparano le fosse comuni: a San Paolo, la città più grande e popolosa del paese, e a Manaus, in Amazzonia, i morti sono ormai troppi
canale WhatsApp
Dopo New York, fosse comuni anche in Brasile a San Paolo e in Amazzonia per far fronte all’aumento di decessi per l’epidemia di coronavirus.
Lo ha annunciato il sindaco di San Paolo, Bruno Covas: nella città più grande e popolosa del Brasile, nel cimitero di Vila Formosa sono state scavate centinaia di fosse per far fronte all’aumento dei morti. Come riporta Ansa, secondo i media brasiliani, la metà delle sepolture a San Paolo riguarda persone decedute a causa del Covid-19. La metropoli è la città più colpita dalla pandemia in Brasile.
Stesso scenario anche a Manaus, in Amazzonia. In lacrime il sindaco Arthur Virgilio Neto: «Non stiamo vivendo un’emergenza, ma una calamità naturale”. La capitale amazzonica registra centinaia e centinaia di contagiati, con i pochi posti di terapia intensiva ormai al completo. Siamo al collasso, i medici devono scegliere chi salvare in base all’età, siamo alla barbarie», ha detto Virgilio, che ha lanciato un appello al governo di Brasilia affinchè venga aiutata l’Amazzonia che ha bisogno di aiuto: volontari, medici, infermieri e apparecchiature.

© RIPRODUZIONE RISERVATA
Buddusò,aggiudadore de su 118 mortu cun battoro corpos: scruccullas supra su passatu de su mortu

Sighint chentza si frimmare sas scruccullas de sos carabbineris po acciappare s’autore de su mortorzu de Marco Pusceddu, 50 annos, naschidu in Portoscuso e aggiudadore de su 118, mortu sa notte de giovia in Buddusò, in Gaddura, cun a su nessis battoro corpos de pistola, isparados dae pagu trettu intro de sa sede de assotziu de succursu Intervol, inube s’0mine fuit in servitziu.
canale WhatsApp
Buddusò,aggiudadore de su 118 mortu cun battoro corpos: scruccullas supra su passatu de su mortu.
Sighint chentza si frimmare sas scruccullas de sos carabbineris po acciappare s’autore de su mortorzu de Marco Pusceddu, 50 annos, naschidu in Portoscuso e aggiudadore de su 118, mortu sa notte de giovia in Buddusoò, in Gaddura, cun a su nessis battoro corpos de pistola, isparados dae pagu trettu intro de sa sede de assotziu de succursu Intervol, inube s’0mine fuit in servitziu.
S’iscruccullu est in manu de sos militares de su Nucleu Investigativu de su Cumandu Provintzale de Tattari e de sa cumpanzia de Othieri, sutta su cumandu de sa Procura de Tattari chi in custas oras est iscurtande parentes, amigos e cumpnazos de su mortu. Secundu sos primos nunzos, su killer si diat essere presentadu in sa bia Pietro Nenni a sas 23 de notte, giammande Pusceddu fora cun boghe firma e detzisa; cando s’aggiudadore est bessidu a fora,s’affraccadore, chenta si cuare sa cara, ma cun d’unu cucuddu in conca po cuare in parte sa cara, at bogat a pizu sa pistola e at isparadu, battoro o chimbe corpos chi lu ant leadu a sa carena e a su trugu, bocchindelu derettu chenta li dare tempus de si arrenoare o de si cuare.
Pustis de aere mortu s’omine, su bocchidore si ch’est istesiadu a pe in sas carraleas accanta, faghinde perdere sas andalas. Po acciappare elementos chi serbant a connoschere su bocchidore, sos carabbineris sunt abbaidande sos filmados de telecameras de video sorvegliantzia. In parallelu, sunt controllande fattos de su passadu de su mortu, in particulare, carchi mese faghet Pusceddu che fuit bistadu leadu a s’ispidale po una ferta in conca e interrogadu supra custu fattu, aiat nadu a sos duttores de si essere fertu in domo, chentza narrere atteras cosas.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA