Roma: l’autista del bus li rimprovera e loro lo picchiano fino a fratturargli il naso

#Italia Roma: l'autista del bus, un 52enne, ha rimproverato gli 8 ragazzi perchè avevano azionato la leva del cambio. Loro, in risposta, lo hanno pestato a sangue
canale WhatsApp
Aggressione, venerdì sera, ai danni di un autista di un bus a Roma. A riportare la notizia è TgCom. Ad agire 8 ragazzi che hanno azionato la leva di emergenza e, quando il conducente è uscito dalla cabina, lo hanno picchiato colpendolo al volto con pugni. Soccorso, l’uomo è stato trasportato in ospedale dove è stato giudicato guaribile in 30 giorni per la frattura del naso. La polizia ha rintracciato e denunciato uno dei ragazzi, un 17enne romano. E’ caccia agli altri responsabili.
Il sindaco Virginia Raggi ha espresso solidarietà nei confronti “dell’autista del bus della linea 46 aggredito in via Boccea da un gruppo di otto ragazzi. Sono episodi inaccettabili e vergognosi, Roma non tollera la violenza”.
Secondo una prima ricostruzione il dipendente Atac di 52 anni è stato preso di mira dai ragazzi poiché li aveva sgridati. Dopo il pestaggio i ragazzi sono scappati in taxi ma un testimone ha preso la targa e gli investigatori sono riusciti a rintracciare il tassista, che ha ricostruito il punto in cui li aveva accompagnati. Intanto il 17enne, rintracciato dalla polizia, è stato denunciato per lesioni e interruzione di pubblico servizio.

© RIPRODUZIONE RISERVATA
Isteddos de sa lìrica internatzionale protagonistas in Casteddu

S’istajone de s’òpera s’at a abbèrrere cun su debutu de su solista Piero Pretti, chi at fàghere su Duca de Màntova in Rigoletto, e su pùblicu at a retzire cun cuntentesa manna a Frantziscu Demuro, chi at a torrare po fàghere sa parte de Pollione in Norma de Bellini. Sunt duos artistas chi sunt semper aggradèssidos meda in totu su mundu.
canale WhatsApp
Isteddos de sa lìrica internatzionale protagonistas in Casteddu.
Dae Piero Pretti a Jessica Pratt, dae Frantziscu Demuro a Yusif Eyvazov: a subra de su palcu de su Teatru Lìricu de Catseddu sunt arribande nòmenes famados de sa lìrica internatzionale. S’istajone de s’òpera s’at a abbèrrere cun su debutu de su solista Piero Pretti, chi at fàghere su Duca de Màntova in Rigoletto, e su pùblicu at a retzire cun cuntentesa manna a Frantziscu Demuro, chi at a torrare po fàghere sa parte de Pollione in Norma de Bellini. Sunt duos artistas chi sunt semper aggradèssidos meda in totu su mundu.
De sos protagonistas internatzionales tocat de montovare a Jessica Pratt, chi at a fàghere Lucrètzia Bòrgia in s’òpera de Donizetti, ma puru Yusif Eyvazov, chi at a fàghere a Calaf in Turandot de Puccini. Su sovrintendente nou, Andria Cigni, at fatu unu cast vocale bravu meda, chi at a èssere bonu a betare a pare boghes famadas e talentos noitolos, dande a su pùblicu unu panorama internatzionale chi at a èssere in Casteddu. De sos artistas mai bènnidos a Casteddu, tocat de montovare a Fabio Sartori, chi at a èssere Otello in Otello de Verdi, Saioa Hernandez in Norma e Ewa Plonka in Turandot.
No ant a mancare artistas chi sun zai istados in Casteddu, comente a Franco Vassallo e a David Cecconi, chi ant a fàghere ambos a Jago in Otello, Matteo Desole at a èssere Gennaro in Lucrètzia Bòrgia, Ana Victoria Pitts at a èssere sa barona de Champigny in Il cappello di paglia di Firenze de Nino Rota, Micheli Pertusi Oroveso in Norma e Frantzisca Sassu Dorabella in Così fan tutte de Mozart.
S’istajone de ocannu at a èssere fata de sete òperas mannas, chimbe turnos in abbonamentu e bator produssiones noas de su Lìricu. S’at a comintzare su 10 de su mese de nadale cun Otello de Verdi. Totu sos cast vocales e artìsticos de cust’istajone si podent bìere in su situ uffitziale de su Teatru Lìricu de Casteddu. At a èssere un’ocasione manna po su pùblicu sardu po pòdere leare parte a un’istajone fata a manera internatzionale.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA