Manifestazione culturale “Su Beni e is animas”, domenica 1 novembre

Domenica 8 novembre, si terrà, invece, la manifestazione “Svuotacofano”, un mercatino dell’usato al quale possono aderire cittadini e associazioni. L’Amministrazione Comunale in collaborazione con l’Associazione socio culturale “Manima” informa che in occasione di Tutti i Santi, domenica 1 novembre, si
canale WhatsApp
Domenica 8 novembre, si terrà, invece, la manifestazione “Svuotacofano”, un mercatino dell’usato al quale possono aderire cittadini e associazioni.
L’Amministrazione Comunale in collaborazione con l’Associazione socio culturale “Manima” informa che in occasione di Tutti i Santi, domenica 1 novembre, si terrà la manifestazione dedicata ai bambini “Su Beni e is animas”.
Evento che prevede intrattenimenti di carattere culturale per le vie della Città di Tortolì, alla riscoperta delle antiche usanze nostrane relative alla richiesta di dolciumi per le anime del purgatorio.
L’appuntamento per i bambini e le famiglie è nella Piazza Seminario alle 16.30 per un reading. Successivamente, alle 18.00 sino alle 19.30, inizierà il giro alla riscoperta dei palazzi del centro storico di Tortolì.
Domenica 8 novembre, dalle 11.00 sino alle 19.00, si terrà presso il piazzale interno delle Scuole Elementari Centrali in Via Mons. Virgilio la manifestazione Svuotacofano. Si tratta di un mercatino dell’usato al quale potranno aderire esclusivamente privati cittadini e/o associazioni senza scopo di lucro che non svolgono attività commerciale in modo professionale, ma che offrano al pubblico oggetti usati o frutto del proprio ingegno, e non siano:
– titolari di autorizzazioni per l’esercizio del commercio in sede fissa o su aree pubbliche;
– artigiani che vendono i propri prodotti in forma imprenditoriale o professionale
– venditori ambulanti.
Per partecipare è necessario compilare il modulo di iscrizione e rispettare i parametri del Regolamento scaricabili dal sito del Comune di Tortolì. Per ulteriori informazioni contattare il Presidente dell’Associazione Manima sig.ra Carla Manca al 3206178758 – [email protected]

© RIPRODUZIONE RISERVATA
Nugoro tzelebrat Grassia Deledda: sa domo museu chi contat sa vida de s’iscrittora premiu Nobel.

Oe, sa domo est divennida unu museu, apparande a sos bisitadores s’opportunidade de si affundare in sa vida e in s’opera di una de sas friguras pius importantes de sa litteradura italiana de su Noighentos.
canale WhatsApp
Nugoro tzelebrat Grassia Deledda: sa domo museu chi contat sa vida de s’iscrittora premiu Nobel.
In Nugoro, in su coro de sa Sardigna, bi est sa domo in sa cale est naschida Grassia Deledda, s’unica iscrittora italiana chi at binchidu su premiu Nobel po sa litteradura. Oe, sa domo est divennida unu museu, apparande a sos bisitadores s’opportunidade de si affundare in sa vida e in s’opera di una de sas friguras pius importantes de sa litteradura italiana de su Noighentos.
Sa Domo Museu Grassia Deledda custoit sos oggettos personales, documentos, fottograffias e documentos iscrittos a manu chi permittint de iscoperrere non solu s’iscrittora, ma fintzas sa femina, su cuntestu de sa famiglia e su ligamene fungudu cun sa terra sua. Passizzande intre sas istantzias, est possibile torrare a bivere s’atmosfera de su incumintzu de su Noighentos e alcansare s’ispiratzione chi at ghiadu medas de sas operas suas, dedicadas a sa vida de donzi die, a su connottu e a sas tribulias de sa Sardigna.
Su museu non si allindat a contare sa vida privada de sa Deledda: proponnet fintzas caminos a tema ligados a sos romanzos suos, a s’attividade litteraria sua e a su riconnoschimentu internatzionale de su Premiu Nobel, retzidu in su 1926. Intre apparadas a tempus, abbenimetos culturales e letturas pubbricas, sa Domo Museu si ponet comente logu de addobiu e devuccamentu capatze de accostare sas ingendras novas a sa connoschentzia de s’iscrittura e de s’istoria litteraria sarda.
Bisitare sa Domo Museu Grassia Deledda cheret narrere faghere uni biazu in su tempus e in sa cultura de s’isula, cumprendinde cantu sa Sardigna eppat influentzadu sas operas suas e comente s’iscrittora siat resessida a revertire istorias locales in contos universales, appretziados in tottu su mundu.Su Museu est oe no solu unu donu a sa memoria de GrassiaDeledda, ma puru unu puntu de relata po su turismu culturale e litterariu, chi dat balore a sa ricchesa istorica e artistica de sa tzittade de Nugoro.
Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna — IMPRENTAS 2024-2025. LR 22/2018, art. 22

© RIPRODUZIONE RISERVATA