Site icon www.vistanet.it

Tik Tok est semper prus impreadu e est faghende connòschere sa gente chi no est famada

Ph: Agenda digitale

Su Mundu est cambiende semper prus a lestru. Pro immoe sa gente est sighende a èssere conchistada de ispàtzios sotziales e aplicatziones chi podent causare dipendèntzia, pro ite cullunat a dd’as impreare meda.

Tzertu, comente totu is cosas, si custas retes sotziales benint impreadas pro bonu podent èssere unu modu nou de presentare is cosas, e pro calicunu podent èssere peri un’ocasione de traballu. Ma comente amus naradu custu non balet pro totus, duncas a is giòvanos diat cumbènnere a non si fàghere bisos meda.

Tocat a nàrrere puru chi est sutzedende unu fatu istranu meda: immoe paret chi in is ispàtzios sotziales at a èssere prus sighidas siat is foto e is istòrias de sa gente comuna chi non de cussa famada.

Su mèritu de custa moda est de TikTok, s’aplicatzione chi prima at conchistadu is giòvanos e a pustis est pràghida a ammachiadura a totus.

Custa rete sotziale diventada virale in totu su Mundu, est nàschida in Tzina in su 2016 e est arribada a su sutzessu mannu a pustis de s’istade de su 2018, ma in s’ùrtima iscuta de tempus Tick Tok est praghende prus de Twitter, Facebook e Instagram, is mèdios de comunicatzione de massivos prus mannos e contados finas a immoe.

Cale est su resurtadu? Sigomente a diferèntzia de is àteros ispàtzios sotziales faghet a pònnere vìdeos curtzos in ue sa gente si ponet a cantare, baddare o a istòrchere is iscenas de is film, medas “influencer” – gente chi diat a èssere capatza de cunditzionare su parre de su pùblicu – sunt sighidos semper prus pagu.

Immoe peri is persones disconnòschidas, gràtzias a TikTok, ponende unu ballu o una mòvida, podent fàghere milliones de visualitzatziones.

Bastat a pensare chi Khabane Lame, unu giòvanu de Chivasso – in provìntzia de Torino – chi est su “ticktoker” prus sighidu de s’Itàlia e tra is primos 100 de su mundu.

Attività realizzata col contributo della Regione Sardegna – IMPRENTAS 2020-2021. LR 22/2018, art. 22”

Exit mobile version